Kompletné zariadenie interiéru na kľúč: Postaráme sa skutočne všetko

Kompletné zariadenie interiéru na kľúč: Postaráme sa skutočne o všetko

Keď si od svojho nového bytu, domu či kancelárie prevezmete kľúče, začína sa veľmi vzrušujúca no aj náročná cesta. Prvým krokom je návrh a zariadenie interiéru. Aby ste nemuseli tráviť zbytočný čas hľadaním tej správnej alternatívy, my v EKOMA design sme pre vás pripravili ponuku kompletného zariadenia interiéru na kľúč. Ako to funguje?

Návrh

Spoločne si prejdeme všetky vaše predstavy a návrh interiéru pripravíme podľa nich. Čerpať môžete z našich bohatých skúseností a tiež zo širokej ponuky nábytku a doplnkov, ktorú u nás nájdete. Nemusíte sa orientovať v aktuálnych trendoch, dokázať si predstaviť súčasti interiéru a ich kombinácie. Všetky tieto veci sledujeme za vás. Naši návrhári vedia ako pretvoriť prázdny priestor na taký, kde sa budete cítiť skvele. Kde budete v pohodlí bývať, pracovať alebo oddychovať.

Výroba a dodávka

Všetky vami vybrané prvky, časti nábytku alebo celé zostavy, pre vás vyrobíme v čo najkratšom čase. Dodávku aj samotnú montáž zabezpečíme tak, aby vám to vyhovovalo.

Montáž

Vy poviete kedy a kde a my sa prispôsobíme. V prípade obchodných priestorov budeme rešpektovať vaše prevádzkové hodiny. Ak budete chcieť interiér namontovať počas víkendu alebo večer, budeme pracovať len v tomto čase. Pri inštalácii výpočtovej techniky a kabeláže vám bude asistovať náš zamestnanec, ktorý sa postará o to, aby si vaše zariadenia rozumeli s našim nábytkom. V bytových domoch zase nerušíme vašich susedov skoro ráno alebo neskoro večer.

Atypické riešenia

Uvedomujeme si, že túžite po tom, aby bol váš domov alebo váš pracovný priestor unikátny. Preto pre vás vytvárame atypické prvky, ktoré dodávajú interiéru punc jedinečnosti. Zároveň garantujeme, že kvalita vypracovania a použitých materiálov bude zachovaná tak, ako keby boli tieto na mieru vyrobené prvky súčasťou sériovej výroby.

Servis na prvom mieste

Vieme, že na naše výrobky sa môžete spoľahnúť. Vieme ale aj to, že niektoré časti, ktoré používate často, napríklad tie, ktoré sú súčasťou kancelárskeho nábytku, potrebujú čas, aby sa „usadili“. Preto pri kancelárskych interiéroch vykonávame pravidelné polročné servisné prehliadky. Ak by predsa nastal problém, sme na mieste do 24 hodín. Reklamáciu riešime okamžite a ak je to potrebné, poškodenú časť vymeníme.

Pozáručný servis nie je len o opravách. Ak to budete potrebovať, prídeme stiahnuť poťah zo sedacej súpravy, zabezpečíme jeho výmenu alebo vyčistenie a samozrejme ho tiež namontujeme nazad. Radi vám tiež doobjednáme alebo doplníme súčasti nábytku, ktoré budú ladiť s celkovým interiérom.